جمعه, 21 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۴۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 39
  • کد خبر : ۳۱۰۱۱
با حضور نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس:
اولین واحد پخت نان سنتی با محوریت زنان روستایی افتتاح شد
اولین واحد پخت نان سنتی و کامل با محوریت زنان روستایی ذیل طرح "زنان کارآمد- روستای سرآمد" و با همت مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی البرز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ این واحد پخت نان سنتی با اهداف؛ ساماندهی تولیدات خانگی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان روستایی، احیاء نان سنتی و بهبود تغذیه خانوار با مصرف نان کامل و توسعه و رونق بیشتر گردشگری در روستا فعالیت خود را آغاز نمود و با مطالعات اولیه صورت گرفته توسط گروه توسعه روستایی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت مردمی وارد فاز برنامه ریزی و اجرا شد.

در حاشیه مراسم مذکور، نمایشگاه جانبی از فعالیت ها و تولیدات بانوان روستا و نشست و سخنرانی هایی پیرامون اهمیت نان کامل و همچنین گردشگری مدعوین در محیط روستا نیز برگزار شد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور عباسی،نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس ونماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرج، ورمزیاری، مدیرگروه توسعه روستایی وعضو مرکز پژوهش های مجلس، قویدل، استاددانشگاه، عبدالهی، دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت و عضو امنیت غذایی کشور، معاون و کارشناسان دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، دهیار روستا، جمعی از بانوان عضو صندوق اعتباری برگزار شد.

 

نان 5.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0