Friday, April 19, 2024 FA
Slogan
  • time : 14:48
  • Date : Mon Mar 06, 2023
  • item visited : 652
  • news code : 28090
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی

 

در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای مدیران موسسه که روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد، معاون آموزشی، مدیرکل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورری و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری تودیع و معارفه شدند.

 

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام عصر(عج) اظهار داشت:

خانم دکتر حیدرنژاد از همکاران خوب و خوش خلق مجموعه می باشند که زحمات بسیاری در حوزه معاونت آموزشی کشیده اند و با تلاش زیاد نگذاشتند در این چند سال اخیر چراغ آموزش خاموش شود. از کارنامه کاری ایشان همین بس که هنرستان های کشاورزی کشور از هشت هنرستان در سال ۱۳۹۹ به ۴۲ مجوز و ۳۳ هنرستان فعال رسید و هم اکنون ۲۲۰۰ دانش آموز در حوزه کشاورزی تحصیل می کنند. فعالیت های زیادی در بحث ماده ۲۱ ماده ۲۳ و آموزش های رسمی در دوران تصدی ایشان انجام شده است. همچنین طرح آموزش همراه با تولید که نقش مهمی در  تربیت کشاورزان آینده کشور دارد.

 

 

معاون آموزش و ترویج سازمان تات با بیان اینکه، تغییرات مدیریتی برای تحول بیشتر و تغییر نگاه ها اتفاق می افتد، گفت: دکتر میرجلیلی یکی از پیشکسوتان حوزه آموزش هست و در آموزش عالی در استان ها و ستاد سوابق بسیار خوبی دارد که امیدواریم با قبول مسوولیت ایشان در معاونت آموزشی، تحولات خیلی خوبی را شاهد باشیم. همچنین علم و تجربه و روش و منش دکتر میرجلیلی زبانزد است و دیدگاه هایی که ارائه دادند بسیار ارزشمند بوده است. ترمیم نیروی انسانی بخش کشاورزی وظیفه سنگینی است که سیاستگذاری درست در این زمینه باعث خواهد شد، فارغ التحصیلان برجسته در این حوزه جذب  شوند.

رییس موسسه در پایان سخنان خود گفت:  بدون شک تبادل تجربیات و همفکری بین مدیران مجموعه بسیار گره گشا و کارساز خواهد بود و امیدواریم تاثیر این هم افزایی و همکاری ها را در نهایت روی سفره کشاورزان شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

 

Average :  1.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.10.0
    V6.1.10.0