به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانههای ترویجی در این جلسه با اشاره به اعلام آمادگی سازمان صدا وسیما برای تخصیص برنامههای آموزشی ترویجی، به تشریح طرحهای تحولی برنامه رویش به منظور ارتقای سطح و تنوعبخشی پرداخت و همچنین ارتباط و تعامل با روابط عمومی را به عنوان کنشگران کلیدی درخصوص اطلاعرسانی اولویتهای وزارتخانه و تأمین محتوای برنامهها یاد کرد.
علیمیرزایی دفتر رسانه را به عنوان یکی از بازوهای نقشآفرین در ایفای وظایف محوله در عرصه وسیع کشاورزی در سطح کشور مطرح و تعامل و همافزایی مشترک در این راه را در چارچوب و قالب آموزشی ترویجی به منظور استفاده از ظرفیت رسانه به نحو شایسته بیان کرد.
وی با تأکید بر آگاهیسازی و اغنای مخاطبان گفت: درراستای سیاستهای ابلاغی، برای رسیدن به تحول چشمگیر بهتر است طرحهای تحولی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت به صورت تعاملی اجرا شود تا به پیشرفت همهجانبه در برنامه ها برسیم.
عرفان علی میرزایی تاکیدکرد: با برنامهریزی و تشکیل کارگروهی به منظور بررسی پیشنهاد،رفع نواقص و عملیاتیشدن آن، اقدامات لازم و مؤثری دراینخصوص انجام شود.
فاطمه زارعان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تأکید بر رسالت آموزش و ترویج و انتقال دانش به مراکز و خطوط تولید به عنوان وظیفه اصلی مؤسسه آموزش و ترویج گفت: میتوانیم با نگاه مخاطب محور و با مشارکت فکری این برنامه را غنیتر کنیم.
زارعان با اذعان به ضرورت حفظ مأموریت ذاتی آموزش و ترویج، برای همکاری در جهت متنوعسازی و کیفیسازی در مسیر مأموریت اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است در پایان فاطمه زارعان با اشاره به حفظ اصل مخاطبمحوری و رسالت دانشبنیانشدن بخش کشاورزی تاکید کرد: هرچه تریبون بیشتری داشته باشیم در انتقال دانش به بخش کشاورزی کمک میکنیم.