دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۱:۴۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 78
  • کد خبر : ۳۰۳۰۵
برگزاری جلسه بررسی قرارداد همكاری با وزارت آموزش و پرورش

برگزاری جلسه بررسی قرارداد همکاری با وزارت آموزش و پرورش

 

پیرو برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته جلسه بررسی مفاد قرارداد  همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی که ذیل تفاهم نامه منعقده مورخ 01/06/1400 بین وزرای دو وزارتخانه صورت گرفته بود با حضور آقایان مهندس آقابابایی و مهندس آریانپور، مدیرکل و معاون دفترتالیف کتابهاي درسی فنی حرفهاي و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، آقای دکتر قاسمی رئیس موسسه ، آقای دکتر میرجلیلی معاون آموزشی ، آقای دکتر نیک فرجام مدیر امور آموزشی  و خانم مهندس کاظمی رئیس اداره آموزش های رسمی در سالن جلسه مروج برگزار شد.

آقای مهندس آقابابایی ضمن تاثید ضرورت انعقاد تفاهم نامه و قرارداد همکاری مشترک، بر بند یک و دو سیاستهای کلی مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی در تربیت نیروی انسانی حوزه کشاورزی و امنیت غذایی تاکید کردند و تزریق دانش روز حوزه کشاورزی و حضور کارشناسان و متخصصان کشاورزی در کمیسیونهای تخصصی را در تدوین محتوای آموزشی ضروری دانستند  تا نیروی انسانی ماهر با کیفیت در حوزه کشاورزی و سایر حوزه ها تربیت و در تحویل کارفرمایان و ذینفعان قرار گیرد.

آقای مهندس آریانپور اظهار داشتند با توجه به نابسامانی و ناهماهنگی بین دو شاخه فنی حرفه ای و کاردانش، تهیه سند طراحی مفهومی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد تا از موازی کاری ها و همپوشانی های بین این دو شاخه کاسته شود.

در ادامه جلسه آقای دکتر قاسمی بر ضرورت اجتناب از انجام کارهای سطحی و لزوم عمق دادن به فعالیتها، به ویژه در حوزه آموزشهای رسمی تاکید کردند و بیان داشتند کنترل،نظارت و بازنگری لازمه این کار است و اعلام آمادگی کردند از تمامی ظرفیتهای موجود در این مسیر بهره گرفته شود.

در انتهای جلسه آقای مهندس آقابابایی و آقای مهندس آرانپور از نمایشگاه طرح ها و برنامه ها و دستاوردهای موسسه آموزش و ترویج بازدید به عمل آوردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0