يکشنبه, 18 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۰:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 38
  • کد خبر : ۳۱۵۴۴
next    /  4 prev
اولین جلسه مشترك نماینده حوزه ولی فقیه با معاونت آموزش موسسه

اولین جلسه مشترک نماینده حوزه ولی فقیه حجت الاسلام کریم خواه در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با آقای دکتر میرجلیلی و همکاران معاونت آموزش با موضوع بحث آشنایی فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و فعالیت های موسسه آموزش و ترویج در تاریخ 13/04/1403 برگزار شد.

حاج آقا کریم خواه نماینده محترم ولی فقیه در ابتدا جلسه با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی تنها وزارتخانه ای است که به طور مستقیم با حوزه نماینده ولی فقیه ارتباط داشته و از اهمیت حوزه نمایندگی ولی فقیه و ظرفیت های موجود این حوزه در بخش وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی برای همکاران ارایه نمودند. در بخشی از صحبت های خود  به ظرفیت فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در خصوص ازدواج همکاران و فرزندان آنها، اردوهای خانوادگی همکاران و چگونگی همکاری در امور فرهنگی برای هنرجویان هنرستانهای وابسته وزارت جهاد کشاورزی اشاره کردند.

  در ادامه این نشست آقای دکتر میرجلیلی ضمن معرفی فعالیت های معاونت اموزشی از همکاران خواستند نسبت به معرفی خود و فعالیت های مربوط یه حوزه خود را ارایه کنند. پس از آن هریک از همکاران معاونت آموزشی ضمن معرفی خود نسبت به معرفی برنامه ها و  فعالیت های آموزشی متناسب یا وظایفی که به انها محول شده است صحبت کردند.

آقای دکتر میرجلیلی با بیان اینکه آموزش های رسمی و آموزش های فرهنگی و دانشجویی از اهدف اصلی معاونت بوده بیان داشتند که در حوزه آموزش های متوسطه فنی حرفه ای و کاردانش به افراد آموزش می دهیم و آنها را در مسیر فرآیند تولید و مهارت یابی بخش کشاورزی هدایت می کنیم. و وظایف ما این است که بتوانیم بعد از آموزش حمایتهای لازم را از آنها بعمل آورده تا در بخش کشاورزی به عنوان یک فرد فعال و کارآفرین شناخته شوند.

در پایان ضمن تشکر از همکاران جناب آقای مهندس عسگری به عنوان نماینده این معاونت با حوزه نمایندگی ولی فقیه برای مذاکرات و جلسات بعدی به حضور حاج آقا کریم خواه معرفی گردیدند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0